Donem la benvinguda a TERRITORY Influence, com a nou partner corporatiu del Col·legi

Albert Rodriguez,

Donem la benvinguda a TERRITORY Influence, com a nou partner corporatiu del Col·legi


Avui donem la benvinguda a @TERRITORY Influence com a nou partner corporatiu del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. 

Territory és una agència especialitzada en màrqueting d'influencersl, que neix de la unió de TRND i InCircles. Amb 17 anys d'experiència i el suport del grup BERTELSMANN, estan presents arreu del món, principalment a Europa, i amb 150 empleats són el referent del sector.

@TERRITORY Influence serà un partner important per potenciar i donar a conèixer les avantatges i les possibilitats que té el màrqueting d'influencers en el sector de la comunicació, a través de diferents projectes que s'impulsaran des del Col·legi.

Actualment el Col·legi compta amb més de 2.500 col·legiats i afiliats, i més de 80 partners corporatius, acadèmics i institucionals . Entre tots impulsem i posem en valor el paper clau que té per les marques i la societat en general la nostra professió, i per tant el sector del màrqueting, la comunicació, la publicitat, i les relacions públiques a Catalunya .


Benvinguts! 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies